Dieta a bóle głowy

Dieta a bóle głowy

Zaburzenia wegetatywne i choroby o podłożu psychosomatycz-nym. Przestrzeganie naturalnego rytmu dnia to nie tylko zachowanie naturalnego rytmu snu i czuwania, ale i dostosowanie nawyków żywieniowych do rytmu zegara biologicznego. Wielu ludzi czuje się świetnie podczas urlopu właśnie dlatego, że łatwiej im dostosować plan dnia do potrzeb organizmu. Proponuję poob-serwować siebie przez kilka dni, porównując wyniki tych obser-wacji z tabelą na str. 21. Jeżeli szczyt aktywności waszych narządów, przy prowadzonym przez was trybie życia, pokrywa się ze wskazaniami „chińskiego zegara” (-> str. 20), wówczas żyjecie w zgodzie ze swym naturalnym rytmem biologicznym.

Jak powinien wyglądać nasz dzień? Wstańmy pomiędzy 7.00 a 8.00 i zacznijmy dzień od pójścia do toalety. Pomiędzy 8.00 a 9.00 zjedzmy śniadanie: filiżankę herbaty (najlepiej ziołowej), pełnoziarnisty chleb z odrobiną masła i sera lub musli z jogur-tem. Około godziny 11.00 zjedzmy trochę owoców, możemy też pozwolić sobie na filiżankę kawy (najlepiej z ekspresu). Obiad zjedzmy o 13.00

Leave a Reply

Sponsorowane WWW
Kategorie Blogu
Sponsorowane WWW